پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118119
داعش در عراق همانند کفي بر روي آب به زودي ازبين مي رود/داعش ابزار و ترکيب جهالت و خباثت مزدوران استکبار است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1342

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر احمدرضا بسيج، استاد دانشگاه هاي چهارمحال و بختياري و تحليل گر مسائل سياسي در گفت‌وگو با خبرنگار اساتيد برتر گفت: ترکيب جهالت گروهي در عراق و خباثت استکبار جهاني، عامل تشکيل گروه تروريستي به نام "داعش " شده است  و اين گونه ترکيب هاي استکباري، هميشه در طول تاريخ براي بشريت صرف نظر از عقيده و مذهب آن ها، بسيار مضر بوده وفرقه داعش هم از اين قاعده مستثني نبوده و نيست.

وي ادامه داد: همچنين خباثت صهيونيسم که داعيه دار حاکميت  جهاني است با جهالت گروهي از مسلمانان که بدون مطالعه، نظر و فکر خود را برحق مي دانند، گروه تکفيري داعش را تشکيل مي دهد.
 
بسيج تصريح کرد: اين گروه که جز، خود را مسلمان نمي دانند، اما در عمل خدمتگزار کفر و صهيونيسم و استکبار هستند گرچه از منظر قرآن، ممکن است چند روزي جولان داشته باشند اما مانند کف روي آب بزودي از بين خواهند رفت، آنچه مسلم است اينکه اين جريان يک آزمايش الهي براي همگان است و باعث مي شود که جوهر و واقعيت انسانها آشکار شود، اين امري است مربوط به آزمايش الهي،  البته اگر جرياني همچون داعش در حال شکل گرفتن و فعاليت است افرادي هم قصد دارند تا از اين فضا به نفع خود بهره برداري کنند.

وي اذعان داشت: ممکن و البته واقع است که حزبي همچون حزب بعث عراق هم از فرصت بدست  آمده براي ضربه زدن يا مانع تراشي در راه تشکيل حکومت مردمي عراق استفاده کند، همچنان که گروه هاي سکولار وابسته به به غرب ز اين موضوع سوء استفاده مي کنند.
 
اين استاد دانشگاه هاي چهارمحال و بختياري ادامه داد: يکي از ابزار هاي استکبار، استفاده از نيروهاي جاهل ملت ها عليه خود آنهاست، همانگونه که از روشنفکران و گروه هاي ديگر استفاده برده است بنا براين فرقه هاي متعصب و جاهل کشور ها از ابزار استکبار محسوب مي شوند، جاي شگفتي نيست که اگر زماني که در راستاي منافع آمريکا و اسرائيل باشند، از اين گروه ها حمايت مادي و معنوي به عمل مي آيد يا در زماني ديگر از سر راه برداشته مي شوند.

وي در خصوص نقش ايران در ميزان تحرکات گروه تروريستي داعش در منطقه بيان داشت: ايران اسلامي به دليل عقيده و ايدئولوژي که دارد، خواه ناخواهدر تقابل اين گونه جريان ها و افکار قرار مي گيرد، پس در هر جاي اين جهان که جريان ضد ديني و ضد بشري به راه افتد بدون شک معنويت ايران اسلامي مانع آن خواهد بود، چه رسد به اينکه در عمل هم اين مخالفت بيان شود.
 
بسيج، در پايان اظهار داشت: در اينکه داعش زود تر از جريان هاي تکفيري سوريه، شکست مي خورند شکي نيست اما ممکن است خسارت هايي به دولت و ملت عراق تحميل کند.

انتهاي پيام/

 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html